Van A tot Z

De stappen voor de website van ByGastro

1

Wie, wat, waar

Samen een plaatje creƫren van het bedrijf
2

Het verhaal

Wat zou je willen vertellen en duidelijk maken en hoe vertaal je dat naar buiten
3

Google

Hier beginnen we vaak. Als iemand informatie zoekt gaan ze naar Google. DE plek om je openingstijden en foto's te etaleren.
4

SEO

Het verhaal, Google en de Website moet allemaal aansluiten om goed gevonden te worden op de trefwoorden van de desbetreffende industrie.
5

Het plaatje

Welke foto's zijn er en welke moeten we nog maken? Wat wil je laten zien en hoe kom je over?
6

Analytics

Wie komt er op de site en wanneer. Is het een idee om daar Advertenties op te baseren?
Before

De pagina was onoverzichtelijk en gaf niet goed weer hoe het is om hier te vergaderen of te eten.

After

Nu heb je eigenlijk het gevoel dat je er al bent. Dat is fijn want zo kom je niet voor verassingen te staan. De foto’s zorgen er voor dat je er een persoonlijk gevoel voor krijgt.

De foto die hier als banner wordt gebruikt brengt gelijk de sfeer over van Gastro
Deze overzichtelijke menubalk brengt je naar de verschillende diensten die Gastro levert
Hier vertellen we kort waar Gastro zich mee bezig houdt
Omdat het voor Gastro belangrijk is om contact met klanten te krijgen voor het verhuren van vergaderruimtes brengt deze button je direct naar de contactpagina

Google Analytics

Met deze gegevens kunnen we de website blijven verbeteren. Zo kun je meer klanten trekken en houden. We hebben inzage waar het “fout” gaat en dit kun je heel snel weer verbeteren. Zo haal je het meeste uit de website.

Gebruikers

Data over hoeveel gebruikers er zijn, welke nieuw zijn, hoe lang ze blijven, sessieduur etc. Met deze gegevens kun je je beter richten op je klanten.

Aqcuisitie

Met deze gegevens kunnen we zien hoeveel mensen gericht (direct), organisch, via social media en door middel van een link de site bezoeken.

Gedragstroom

Met deze functie zien we welke pagina’s bekeken worden en waar bezoekers afhaken. Zo kun je meten of de juiste pagina’s goed genoeg gevonden worden.

Realtime

Hier zien we in realtime de bezoekers op de website navigeren. Dit kan bijvoorbeeld interessant zijn tijdens een aanbieding. Zo kun je on the spot wijzigingen aanbrengen om verkoopresultaten te boosten.

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie